Zal ik naar het concert van Ed Sheeran, of niet?

Toen Justin Bieber in Nederland was begon het me op te vallen: letterlijk iedereen kocht een concertkaartje. De één denkt geen eens over het geldbedrag na, en de ander spaart er weken voor. Net nu Ed Sheeran weer twee nieuwe singles heeft uitgebracht begint de gekte van voor af aan. Op het moment van schrijven hebben zo’n 28,6 duizend mensen aangegeven op Facebook dat ze ‘geïnteresseerd’ zijn in zijn concert.

Nu is de kaartenverkoop nog niet begonnen, maar een kaartje kost al gauw tussen de €50 en €90, als het niet duurder is. Ik vraag mij af waar iedereen dat geld vandaan tovert!? En nu nog de grootste vraag: Zal ik ook naar zijn concert, of niet? Omdat jij misschien ook twijfelt schreef ik even de voor- en nadelen voor je op!

Voordelen: 

  • First of all, HET IS SUPER GAAF!
  • Het is een gezellig uitje met je vrienden
  • Je hoort je favo liedjes live
  • Je ziet Ed Sheeran in het echt 😍
  • Je hebt iets leuks om naar toe te leven

Nadelen:

  • Het kaartje is behoorlijk duur
  • Stel je voor dat hij playbackt… dan maakt het niet uit of je z’n liedje op Spotify luistert of in het echt
  • Misschien zit je wel zo ver achteraan dat je een mini poppetje in de verte ziet…

Zoals je ziet heb ik meer voordelen dan nadelen op mijn lijstje. Ik ben er nog niet uit wat ik doe, maar tot die tijd zing ik nog even lekker met met zijn tophits! 

Geef een reactie

