Zal ik naar ‘The Passion’, of niet?

De veertigdagentijd loopt bijna ten einde. Pasen is inzicht! Overal vrolijke kleurtjes, paastakken, eieren, én The Passion is weer op tv.

Ik zelf ben christelijk, dus Pasen betekent voor mij meer dan alleen paaseieren zoeken; de kruisiging en opstanding van Jezus! Met Pasen wordt dit herdacht, maar voornamelijk gevierd omdat Jezus weer leeft!

image

The Passion beeldt dit uit met bekende acteurs en actrices (dit jaar was er een wedstrijd waardoor onbekende mensen ook mee konden doen.) Het paasverhaal wordt gespeeld en er worden bekende liedjes gezongen. Elk jaar in een andere stad. En laat het dit jaar nou eens in Amersfoort zijn!

image

Ik weet niet of je wel eens The Passion hebt gezien, maar ik kan je verzekeren dat het inmens druk is. Nu is natuurlijk de vraag of je daar dan middenin wilt staan. Mij lijkt het wel heel mooi, maar het blijft altijd gokje.

Vandaar dat er op The Passion website duidelijk staat uitgelegd hoe je er het beste kan komen. (Check dit linkje)

The Passion is precies volgende week donderdag, dus ik laat jullie nog mijn besluit weten!
Gaan jullie ook? Misschien tot daar!

One thought on “Zal ik naar ‘The Passion’, of niet?

  1. Pingback: Zal ik een bucketlist maken, of niet? – Milou

Geef een reactie

