Op de koffie #1

Hi!

Even bijkletsen met een kop koffie erbij:) Er is zoveel gebeurd deze week! Lees je mee?

Afgelopen woensdag was het zover. Zoals jullie misschien wel hebben mee gekregen ga ik bloggen voor examentraining.nl. Ik had woensdag een afspraak in Utrecht om foto’s te maken en even te kletsen over de blog.
Het plan was dat ik alleen met de trein zou gaan en vanaf Utrecht Centraal was het maar een kwartiertje lopen. Google Maps en zo, ik zou er wel komen. Nou nee dus. Woensdagochtend totale paniek, want goh stel dat Google Maps niet zou werken. (Dit moet journalist worden… oeps.) Dus op het laatste moment bracht m’n vader me weg. Jippie!

Gelukkig was het goed te vinden en waren we er zo. Vanaf nu moest ik het zelf doen, maar ik had er wel heel veel zin in. Ik belde aan en er werd meteen open gedaan. Allemaal leuke jonge meiden zaten op kantoor en ik kreeg het gevoel dat het wel goed zou komen. Na even voorstellen besloten we maar meteen foto’s te gaan maken omdat de zon nog scheen. Dat ging verrassend goed en we waren snel klaar. We gingen heel gezellig wat drinken en dat was een goed plan want we hebben zo leuk gekletst! En zelfs bijna niet over de blog, haha.

image

Deze is het geworden!

Na een tijdje kletsen zegt één van de meiden ‘welke examentraining ga je eigenlijk volgen?’ Ik antwoordde volgens mij een beetje beduusd dat ik er geen één ging volgen. ‘Jawel’, zegt ze vrolijk! ‘Die krijg je van ons!’ Wat een verrassing! Ik ben natuurlijk super blij! Ik schreef namelijk eerder dat ik een examentraining in Leiden wilde volgen, maar nu kan het voor niets in Utrecht!:) Na dit geweldige nieuwtje hebben we nog even gekletst en toen ging ik alweer naar huis. Zo zie je maar weer dat dingen ook heel erg kunnen meevallen!

image

Afgelopen donderdag had ik ook een apart dagje. Of beter gezegd ‘nachtje.’ Bij ons op school was er een lesnacht voor het goede doel Young Focus. Oktober 2014 ben ik naar de Filippijnen geweest om dit doel te steunen. Als ambassadeur was ik dus ook aanwezig op de lesnacht. De laatste uurtjes waren pittig maar het was super leuk! En er is een onwijs mooi bedrag van €7061,- opgehaald! Om half 8 op vrijdagochtend was ik weer thuis en toen ben ik lekker m’n bedje in gekropen na een hele nacht gekookt te hebben, minute to win it te hebben gespeeld en te hebben gekeken bij het sporten.;-)

image

Daarnaast heb ik nog zoveel leuke dingen gedaan, maar anders wordt de blog wel héél lang! Kortom; ik had een hele leuke week!:)

Hoe was jullie week? Leuke dingen beleefd? Ik hoor het graag!

Enjoy your weekend:)

2 thoughts on “Op de koffie #1

Geef een reactie

