Zal ik reizen met Surprise Me, of niet? #1 examenreis

Misschien herken je wel deze situatie: Je bent écht toe aan vakantie, je hebt geen idee waarheen je wilt, je wilt niet te veel geld kwijt zijn en dan moet je ook nog een hotel vinden. Kortom: drama. Ik overdrijf overigens nooit.

Dan is Suprise Me (srprs me) de ideale oplossing. Of niet? Voor de genen die niet weten wat het is: Een site die voor een bepaald bedrag (van groot tot klein, van binnen- tot buiten Europa) jouw reis regelt. Maar niet zomaar. Je weet zelf namelijk niet waar je heen gaat. De weken voorafgaand aan je reis krijg je een aantal hints en weerberichten, maar je krijgt niet te weten waar je heen gaat. Tot je op Schiphol staat, dan kan je via de site jouw code invullen en tadaaaa: je bestemming wordt bekend gemaakt.
Sounds cool. Je mag gelukkig wel een aantal voorkeuren aangeven waar je niet heen wilt. Je zal maar in uitgestorven dorpje in Duitsland terecht komen terwijl je ook in een zonnig oord had kunnen zitten.

image

Een aantal vriendinnen en ik zijn hierover aan het nadenken voor onze examenreis. Het lijkt ons heel gaaf, en je hebt het voordeel dat alles is geregeld. Plus de spanning die er aan voor af gaat.

Op YouTube staan hele leuke en grappige filmpjes van mensen die dit ook hebben gedaan. Hieronder zal ik er een delen! Nu denken jullie vast: ‘Is allemaal positief, toch? Lekker doen!’ Maar ik, als echte twijfelkont, moet er toch weer even over nadenken.
Kennen jullie dit concept en wat denken jullie ervan? Heb je het misschien zelf een keer gedaan? Please, let me know!


(Op sommige mobiele apparaten doet de link het niet. Je kan hem dan even kopiëren en in je URL balk plaatsen!)

Zaterdag plaats ik een extra blog:) Even al mijn avonturen updaten!

Liefs!

4 thoughts on “Zal ik reizen met Surprise Me, of niet? #1 examenreis

  1. Pingback: Zal ik reizen met Surpirse Me, of niet? #2 examenreis – Milou

  2. Pingback: Zal ik voor 24 uur naar Parijs, of niet? – Milou

Geef een reactie

