Update-Tuesday #7

Als ik dit blogje een specifieke naam moest geven zou het zoiets worden als: ‘Oma’s tips’ of ‘Old but gold.’
Het afgelopen jaar vlogen alle lifestylehacks ons om de oren als nooit te voren. Mensen stopten massaal met brood eten en melk drinken. Ook was alleen nog roomboter goed. En suikervrij eten was helemaal het ding. (Oh wacht, dat wil ik stiekem ook nog uitproberen.)
Goed, je snapt m’n punt. Een gezonde levensstijl is helemaal hot. Afgelopen week besloot ik dus ook, zonder te beseffen dat ik (na nader inzien) een enorme meeloper ben, work-outs te gaan doen.

image

Hoe ging dat nou eigenlijk? Ik vertelde in m’n afgelopen update dat ik een app had gevonden die super handig is. Met die app vond ik zelf de motivatie om een work-out te gaan doen omdat je je doel ziet staan en je kan hem meteen afvinken als je klaar bent. Zo worstelde ik me afgelopen week door. En met trots kan ik mededelen dat het me gelukt is! En hoe verliep het bij jullie? Zijn de strakke buikjes al in zicht? πŸ˜‰

Nu we het toch al over een gezonde levensstijl hebben, draaf ik lekker verder. Om even terug te komen op ‘Oma’s tips’; daar heeft mijn nieuwe voornemen alles mee te maken. Er zijn zoals gezegd zoveel dingen die goed voor je zouden zijn, dat ik er een beetje gek van werd. Daarom besloot ik om deze week de ouderwetse normen te volgen. En wat houdt dat dan in?
– 2 liter water op een dag
– 2 stuks fruit op een dag
– 2 ons groenten op een dag

image

Ik ben benieuwd! Ik denk dat twee stuks fruit en twee ons groenten voor mij geen probleem zijn. Maar dan twee liter water op een dag (ik huil al bijna.) Water op zich is niet zo het probleem, maar ik drink gewoon niet zoveel. Dus dit is echt een uitdaging voor mijzelf! Welk deel vinden jullie het lastigst of zijn dit al gewoontes?

En ik ga trouwens lekker door met de work-outs, doe je mee?

Liefs

2 thoughts on “Update-Tuesday #7

Geef een reactie

