Update-Tuesday #6

Ho. Stop. Dat wil ik niet. *flashback naar basisschool*

Dat was in het kort mijn voornemen van vorige week. Grenzen aangeven.

Ik wilde graag zeggen als mij iets dwars zat en eerlijk zijn naar andere mensen daarover. Ik heb er best veel aan gedacht deze week. Ook veel mee bezig geweest. Maar de échte gelegenheid om dit nou eens te gaan doen kwam niet voor. Dus ik denk dat dit een voornemen voor iets langere termijn is… Hoe ging het bij jullie? Hebben jullie wel een situatie gehad waarbij je je grens aan gaf?

blog

Tijdens een tussenuurtje zat ik te praten met wat vrienden. We hadden het over sporten en gezond eten…(eh wanneer niet he;-) ) Misschien is het de leeftijd of de tijd van het jaar haha. Maar goed, tijdens het gekeuvel door ontstond mijn nieuwe voornemen.

Elke dag een work out doen!

To be honest, ik heb het al 39827847 keer geprobeerd als het niet minder is… alleen elke keer haakte ik na ongeveer 2 weken af. Donderdag schreef ik een blog over ‘Zal ik naar de sportschool gaan, of niet?’ Daar ben ik nog niet helemaal uit maar ik kreeg een hele leuke reactie (en goed idee!) van iemand. Namelijk om gewoon lekker thuis een work out te doen! Ik ga geen before and after foto maken.

Dus ja, ik zal er aan moeten geloven. Maar ik vind het vooral ook heel leuk hoor. En deze keer heb ik m’n blog die een stok achter de deur is. Om het hele “work out gebeuren” leuker te maken heb ik een app gevonden die super handig is en vooral leuk!

Hij heet Thirty Day Fit. Het is dus niet voor een week maar een hele maand! Je hebt een soort kalender en daarop kan je zien welke dagen je hebt getraind. Ook staat er uitleg bij over hoe de oefenen precies gaan. Heel handig! Ik ben benieuwd of het mij op deze manier gaat lukken. Bij deze even het linkje: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.davor.thirtydayfit

30

Zo ziet de app er uit.

Ik zou het heel leuk vinden als jullie meedoen, in ieder geval deze week!

Succes,

liefs!

Dit is geen gesponsord bericht

Geef een reactie

