Zal ik een abonnement op de sportschool nemen, of niet?

Woensdagochtend 9:02. Thijs komt aanfietsen. ‘Te laat’ zeg ik, terwijl ik opstap. ‘Weer twee minuten minder sporten’ zegt Thijs lachend.

Zo verliep mijn woensdagochtend. Ik ging samen met Thijs voor het allereerst (hoera!) naar de sportschool. Thijs had al een paar keer gevraagd of ik mee ging maar de tijd ontbrak. Tot ik deze week het roer omgooide en besloot mee te gaan.

Ik heb een proefweek genomen en ik ben super benieuwd hoe het mij vergaat. Iedereen kent namelijk wel iemand (of misschien ben je het zelf;-) ) die de eerste drie weken vol goede moed drie keer gaat sporten, de vierde en vijfde week nog maar 2 keer en daarna één keer in de twee weken. En ja, met een goede dosis zelfkennis op zak weet ik dat ik ook zo’n persoontje ben.

image

Nu we het toch over zelfkennis hebben kan ik ook wel weer m’n zeer geliefde lijstjes uit de kast trekken.
Wat zijn de voordelen van een sportschoolabonnement:
– Je kan onbeperkt sporten wanneer jij maar wilt. Maandagmiddag, woensdagochtend, vrijdagavond whenever you want.
– Je hebt genoeg afwisseling! Als je echt aan een vaste sport doet, doe je veel de zelfde dingen. Met een abonnement kan je zelf kiezen wat je doet.
– Ook kan je groepslessen volgen. Zumba, kickboksen of iets heel anders. Zo kan je leren van een trainer en gezellig meedoen in een groep.

Dit klinkt helemaal leuk, maar als ik realistisch ben vraag ik me af of het wat voor mij is. Ik zit met veel plezier op voetbal, schrijf natuurlijk een blog, zit vijf dagen in de week op school en ik werk één á twee keer in de week. WAAR HAAL IK DE TIJD VANDAAN!!?? Daarnaast is een abbonnement echt niet gratis. So who helps me out? Ik hoor graag van jouw ervaringen:)

image

Zal ik een abonnement op de sportschool nemen, of niet?
Liefs!

6 thoughts on “Zal ik een abonnement op de sportschool nemen, of niet?

  1. Ik heb een onbeperkt abonnement op de sportschool! Het is echt geweldig, want je kunt inderdaad gaan wanneer jij er zin in hebt en overal aan meedoen. Het is misschien duur, maar het is het écht waard 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Heey milou! Als je nou eens tijd hebt en zin om te sporten, kun je ook youtube aanzetten! En thuis sporten met pilates filmpjes, dat doe ik elke dag! Is super leuk en even zwaar als de sportschool. En Gratis.;)

    Like

Geef een reactie

