Update-Tuesday #2

Terwijl ik deze blog schrijf, werken mijn hersenen op volle toeren. Heb ik namelijk wel minder gestresst en meer gelachen zoals ik hier schreef. Dat was namelijk mijn goede voornemen van afgelopen week.

Oke, let’s be honest, het is mij niet helemaal gelukt. Ik had een super drukke week waarin ik veel moest doen. Dus ja, best stressvol. Toch heb ik wel vaak terug gedacht aan de tips die ik gaf om minder te stressen. Toch is dat misschien al wel het begin. Je ervan bewust zijn dat je hem even stresst. Dat is namelijk het moment dat je er wat aan kan doen (ook al lukt dat niet altijd, zoals bij mij hihi.)

wp-1452416964790.jpeg

Minder stress? Failed. Alleen dat was niet het enige dat ik me vorige week had voorgenomen. Ik zou namelijk ook proberen meer te lachen. Met trots deel ik u mee dat de missie geslaagd is. Deze week heb ik 3 keer gewerkt, en alle keren volop gelachen. Nu moet ik ook zeggen dat we wel altijd rare dingen doen zoals K3 liedjes luisteren, hele droge moppen vertellen (ik meen het, dat werkt) en lekker drinken uit een kan jus d’orange met een rietje. Ook werd mijn lieve, grote, zus zondag 18 jaar en dat was ook een hele leuke dag! Dus ja, ik heb hem wel even gestresst, maar zolang je niet vergeet om te lachen komt het allemaal goed. Keep the balance.

raf750x1000075tblack-u1

En nu het voornemen voor deze week *tromgeroffel* beter op m’n geld letten!
Nee, ik ben niet iemand die met geld smijt. Eigenlijk kan ik best goed sparen. Alleen toch heb ik soms van die momentjes dat ik denk ‘mm, waar is mijn geld gebleven?’ Mijn bedoeling is dus niet om extreem zuinig te leven, maar om bij te houden hoeveel en wat ik precies uitgeef. Ik denk dat, dat veel inzicht geeft (ook al geef je helemaal niet veel uit.)

image

Hoe verliep bij jullie het eerste goede voornemen? Ik hoor het graag!
And don’t forget: Koop je iets? Opschrijven!

Liefs!

2 thoughts on “Update-Tuesday #2

  1. Pingback: Zal ik de toetsweek overleven, of niet? – Milou

  2. Pingback: Update-Tuesday #3 – Milou

Geef een reactie

