Update-Tuesday #1

Het nieuwe jaar is begonnen! En daarmee ook de start aan mijn goede voornemens. Ik schreef al eerder een blog over goede voornemens, en daarin beloofde ik acht weken lang een update te doen. Dus bij deze;)

Mijn goede voornemen voor deze week is…minder stressen en meer lachen! Klinkt simpel, right? Toch is het voor mij best een uitdaging omdat ik nogal een controlfreak ben. Ik denk dat het gewoon in mij zit om alles een beetje in de gaten te houden en te plannen. Alleen als het dan niet helemaal loopt zoals ik dacht raak ik toch lichtelijke gestrest. (Noemen ze dit autistisch? No offence.)

stess - goede voornemens 2

Vandaar dat ik in deze Update-Tuesday even een paar tips geef om minder snel (of niet) te stressen. In de volgende update zal ik laten weten hoe het mij verging 😉

  • Stel niet te hoge eisen aan jezelf
  • Als iets niet gaat zoals gepland, zet een lach op je gezicht en neem het zoals het is (Of zoek naar een oplossing!)
  • Geniet van alle leuke dingen  (dat hoeven geen grote dingen te zijn, maar je kan bijvoorbeeld ook gezellig kletsen met vrienden)
  • Zet een muziekje op en probeer eens te lachen zonder reden
  • Maak eens geen planning (oei, dat wordt een moeilijke voor mij!)
  • Ga een keer lekker vroeg naar bed, dan kan je goed bijtanken voor een nieuwe dag

stress - goede voornemens

There we go. Ik heb een lekkere drukke week dus als jullie nog tips hebben om minder te stressen, let me know! Ook hoor ik graag hoe het bij jullie gaat met de voornemens!

Succes deze week;)

Hoe was jullie oud & nieuw?

One thought on “Update-Tuesday #1

  1. Pingback: Zal ik terugblikken of vooruit kijken? (Of niet) – Milou

Geef een reactie

