Zal ik een blog starten, of niet? – deel 2

Hi!

Wauw, ik ben super verrast door alle positieve reacties😄 Thanks!

Dus bij deze: het is officieel!!!

Laat ik mezelf dan maar even voorstellen. Zoals jullie vast wel weten heet ik Milou en ben ik zestien jaar. Op dit moment zit ik in havo 5, dus m’n examenjaar (spannend!!) Ik heb een hele lieve papa en mama, een zus en een zusje. Daar zullen jullie vast nog vaker over horen:) Maar… wij wonen niet met z’n vijfjes. In totaal zijn we met dertien (!) We hebben een huis voor mensen met een (licht) verstandelijke beperking en het is er altijd druk, gezellig maar vooral heel leuk. Toen ik negen was zijn we verhuisd en toen zijn we hier beland. Inmiddels helemaal gewend en ik zou niet anders willen!

Oke, sporten? Yes! Helemaal leuk. Ik zit op voetbal in een meisjesteam (vooral heel gezellig dus😏) Het is nu winterstop dus eigenlijk zou ik moeten gaan hardlopen, maar dat is toch nog even een drempeltje. Daar in een volgend blog meer over trouwens! 

The future… zoals ik al zei zit ik in m’n examenjaar en zal ik dus een keuze moeten gaan maken voor een vervolgstudie. Stiekem was het helemaal niet zo moeilijk want ik weet al heel lang dat ik journalist wil worden! (Ja, door dat spelletje inderdaad) Dus journalistiek it is. Ik heb er nu al zin in! 

Nog wat eigenschapjes van mij? Altijd lastig om over jezelf te zeggen but let’s give it a try.

  • Positief
  • Gezellig
  • Altijd druk bezig
  • Nieuwsgierig
  • Enthousiast
  • Sportief
  • Last but not least: een kletskous

Zo, dat is wel weer genoeg over mij😅

Ik heb nu al super zin in elke donderdag met een Zal-ik-of-nietje 🙂

See you!🙂

P.s. Ik heb hele lieve vriendinnetjes die aan de layout werken, so keep in touch!

One thought on “Zal ik een blog starten, of niet? – deel 2

Geef een reactie

