Zal ik een blog starten, of niet?

Hey! Ik ben Milou 🙂

Zoals je ziet heb ik mijn dilemma overwonnen en ben ik een blog gestart! Om eerlijk te zijn heeft dat wel een poosje geduurd en ik zal je vertellen waarom.

Het was pakjesavond 2007, klein Miloutje krijgt een cadeautje. Niet zomaar een cadeautje, maar een spelletje waar haar droom mee begon. Laura’s passie journalist. Een super gaaf spelletje voor m’n Nintendo ds (het voelt alsof ik al héél oud ben!) Met het spelletje kon je de échte journalist uithangen. Beetje interviewen, beetje fotograferen en een beetje schrijven. That’s when it started.

Mijn droom om een goede journalist en blogster te worden startte op pakjesavond.

Waarom ik nu pas begonnen ben? Tegen de tijd dat ik een beetje fatsoenlijk kon schrijven bestonden er al miljoenen blogs, plogs en vlogs. Alleen ik zeg maar zo: Niet geschoten, is altijd mis!

De knoop heb ik ’s ochtends vroeg om 06:11 doorgehakt, na een hele nacht te hebben lopen denken. Ik ben er klaar voor!

Gister heb ik een blog & instagram event gehad in Ede. Daar kreeg ik zoveel leuke tips! Dus nu is het zover. Of niet?

Follow my blog with Bloglovin

4 thoughts on “Zal ik een blog starten, of niet?

  1. Pingback: Zal ik een Youtube kanaal beginnen, of niet? – Milou

Geef een reactie

